8.04.2014

MLS All-Star Week

You guys, MLS All-Star Week might be the death of me. So, as most of you are aware Bradley is a big soccer fan. Well, it just so happens that Portland is hosting the MLS All-Star game this week. Bradley also managed to score us a VIP experience to the game and the festivities leading up to it. We get to stay in one of the nicest hotel's, the Sentinel, in downtown Portland, get tickets to the big MLS Party the night before the game and get on field access and tickets to the game itself on Wednesday.  I have to admit it is pretty cool and he won this all by playing some fantasy goal game on MLS' website last year. 

Now this is all exciting, but it is also all during the work week and you all know my love for my early bedtime. Wish me luck as I have late night parties tonight and tomorrow night and then the game itself on Wednesday night, not to mention being to work at 6 am each morning! 

Ugh, I can feel a nap(s) coming on already. 

Anyway, if you're in the Portland area you can check out everything they have going on around the city leading up to the big game here. Most of it is free and available to the public. Also, side note - The Flaming Lips had a free concert last night on the water front as part of the festivities. They are really weird. That is all. 




Cheers!

<3 BB

15 comments

P!nky said...

UGH! So jealous!!! MLS ALLSTAR WEEK!

GOOD LUCK! Get those nappies :)! xoxo

Jenn said...

Sounds like a lot of fun is gonna be happening! Hope you have a blast!!

henning love said...

oooh MLS what the heck is that?? we have a professional soccer league in the US? You look less than thrilled by the way...

Helene in Between said...

OH THAT WILL BE A BLAST! just screw work this week? maybe?

Nadine Lynn said...

Good luck this week! I am sure you guys will have a ton of fun!

Joey said...

DEFINITELY get your nap in girl! Sounds like so much fun!

Melissa said...

NAPS. They are sent from God.

But seriously though…MLS week? That sounds awesome! Nothing good ever happens in southern AZ.

MakeMeUpMia said...

Haha I get you, yes it'll be a blast but oh how I love my early bedtime too. Good luck girl!

Kristen said...

i say skip work this week fo sho.

alyssa said...

Haven't you been feeling fluish all weekend and in need of a couple days off work anyway? Cough. Cough. ;) enjoy!

Kenzie Smith said...

That's awesome that he got all of that for free! I bet he is a very happy man right now ha ha!! Hope you have a blast too :D

Amanda - Voyage of the MeeMee said...

Early bedtime is the SHIT!

Rachel @ Love, Rachel said...

Let me know how the Setinel is!

Tami said...

Soo fun! You can power through this! PS I have a funny story about the flaming lips. John randomly ran into the lead singer while he was working backstage at a concert once, and John was like Hey! Aren't you the lead singer of the flaming lips? And the guy was like yeah, and there's a solar eclipse today so the planets are aligned and this is gonna be a killer show, bro. And then he went onstage and sang. So yeah. Weird.

Kasey Lynne said...

BRADLEY GOT THE HOOKUP!